Sarah J. Maas - Skleněný trůn

17.10.2017

O Sarah

Spisovatelka Sarah J. Maas se narodila v New Yorku, momentálně žije se svým manželem v Pensylvánii. Vystudovala Hamilton College se zaměřením na tvůrčí psaní, jako vedlejší obor si zvolila religionistiku. Je autorkou populární young-adult série Skleněný trůn. Její první verzi napsala už v šestnácti letech. Byla přeložena do třiadvaceti jazyků a je označována jako jedna z mezinárodně nejlépe prodávaných sérií. Na její úspěch navázala sérií Dvůr trnů a růží, jenž je volných retellingem Krásky a zvířete.

Knihy

Skleněný trůn

Srdce z ledu. Vůle z oceli. Seznamte se s nájemným vrahem.

Půlnoční koruna

Ovládaná zlem. Vázaná povinností. Rozpolcená láskou.

Dědička ohně

Královna, nebo zrádce? Jen ona sama rozhodne.

Královna stínů

Královna je zpět. Nastal čas se pomstít!

Říše bouří

Boj o její trůn. Válka proti temnotě.

Takže pokud jste se taky těšili na pátý díl, tak jako já, tak vás potěší, že je vydaný. Já sice píšu článek až teď, ale kniha už je nějakou tu dobu vydaná. Tuhle knižní sérii miluju, ale ostatně mám ráda každou knihu a navíc mám úchylku na nové knihy, vždycky k ní čuchám, třeba před testem, je to jako talisman. Napište mi do komentářů, kdo je na tom stejně, protože jsem zvědavá, kdo v tom jede se mnou. Anotace asi nemá smysl, protože tahle kniha patří k nejoblíbenějším u nás, nevím jak jsou na tom jinde, ale u nás je velmi populární. Pokud jste knihu ještě nečetli a nevíte jestli si ji přečíst, tak už neváhejte, protože to je ta nejlepší kniha na světě, fajn to už přeháním, ale je dobrá. Pro ty, co fandí fantasy knihám, tak rozhodně doporučuji.

-s láskou vaše LB-




© 2017 Knižní blog připravila Míša jen pro tebe
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky