Neal Shusterman - Bez šance

01.05.2018

název v češtině: Bez šance

název v originále: Unwind

autor: Neal Shesterman

nakladatelství: Knižní Klub

počet stran: 304

vazba: pevná 

Postavy

Connor Na rozpojení ho pošlo vlastní rodiče. než utekl, tak měl přítelkyni Arianu. je mu šestnáct let.

Risa Pošlou jí z dětského domova, kterému se jinak říká StáDo. Je vychovávána v drsném prostředí, kterému se musela podřídit. Je jí patnáct let.

Levi Je desáté dítě v rodině a v jeho rodině je náboženství, které říká, že každé desáté dítě se musí dát rozpojit jako dar bohu. Je mu třináct let.

Anotace

Fascinují a temná dystopie ze světa, kde společnost zavedla nový zákon: Každé dítě má právo na život od chvíle početí až do věku třinácti let. Mezi třinácti a osmnácti je ale na rodičích, jestli ho vychovají až do dospělosti, anebo ho pošlou... rozpojit. Tohle nenápadné slovo znamená, že problémové děti, sirotci, anebo prostě ty, které v sobě mají příliš vzdoru, jsou odeslány do sběrných táborů, kde jsou jejich těla rozebrána a orgány předány těm, co je potřebují. Takže technicky žijí dál - alespoň to dětem říkají. Tři z nich, Connor, Risa a Lev, se setkávají v táboře a ani na okamžik nemají chuť žít dál...rozpojení. Jedinou šancí je útěk.


Lepší, napínavější a zajímavější knížku nenajdete. Dlouho jsem takhle dobrou knížku nenašla. Postavy jsou promyšlené. Děj krásně zapadá a je hodně propracovaný. Libí se mi, že to není klišé a do konce čtenář neví, jak to skončí. Já sama jsem ke konci myslela, že to skončí jinak, ale jsem ráda, že se má verze konce nenaplnila.

Nezapomeňte se kouknout na můj instagram, kde jsou všechny novinky. Odkaz najdete v kolonce kontakt.

-s láskou vaše Míša-

© 2017 Knižní blog připravila Míša jen pro tebe
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky