Holly Smale - kniha Geek Girl

13.10.2017

Narodila se 7. prosince 1981 v Anglii. Od útlého věku milovala čtení a psaní, a uvedla, že její zkušenosti se šikanováním z dětství ji ovlivnily, a proto se rozhodla psát. Ve věku 15 let byla přijata do londýnské modelingové agentury a stala se modelkou. Dělala modelku dva roky a uvedla v rozhovorech, že se jí to nelíbilo.

Studoval na University of Bristol, promovala s bakalářským uměním v anglické literatuře a je mistrem umění ve studiích Shakespeara. Zastávala různé práce, včetně výuky angličtiny v Japonsku, a cestoval rozsáhle.


Tahle autorka mi přišla velice zajímavá už od první chvíle, tak jsem si o ní něco našla. Má zajímavý život, který začal velice drsným způsobem, ale jde vidět, že se z toho dostala a užívá si života psaním úchvatných knih, které se vám dostanou do hlavy a už tam zůstanou. Ne že by mi nějaká kniha z hlavy vypadla, já si pamatuji každou knihu co jsem kdy četla, ale to je na dlouho.

-s láskou vaše LB-

© 2017 Knižní blog připravila Míša jen pro tebe
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky